Voyiatzis
  • Image 01

    Your work is going to fill a large part of your life,
    and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work.
    - Steve Jobs

  • Image 02

    Once a person starts thinking about the growth of an economy,
    it is next to impossible for him to think about anything else.
    - Robert Lucas

  • Image 03

    No society can surely be flourishing and happy,
    of which the far greater part of the members are poor and miserable.
    - Adam Smith

  • Image 04

    The extent of expenditure of a country can have no limits.
    - Gita Gopinath

  • Image 05

    Hard work beats talent when talent doesn’t work hard.
    - Tim Notke

  • Image 06

    Motivation is the catalyzing ingredient for every successful innovation.
    - Clayton Christensen

ΤΑ 4 ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Προσεγγίσεις που άλλαξαν τον κόσμο του Επιχειρείν.

Η καμπύλη εκμάθησης Πηγή: Walter Kiechel, The Lords of Strategy (Harvard Business Press, 2010)

Δημιουργήθηκε από το Boston Consulting Group το 1966, το διάγραμμα μπορεί να φαίνεται απλό, αλλά παρουσιάζει εύστοχα την ευρέως αποδεκτή αντίληψη ότι οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα από την επίτευξη οικονομιών κλίμακας.
Με την πάροδο του χρόνου, μαθαίνουν πώς να μειώνουν τα κόστη, να γίνονται πιο αποτελεσματικοί και να βελτιώνουν τα προϊόντα τους.

Η Πυραμίδα της αγοράς Πηγή: "The End Of Corporate Imperialism," HBR July–August 1998

Σήμερα οι Μάνατζερ παίρνουν ως δεδομένο ότι οι μεγαλύτερες ευκαιρίες επέκτασης βρίσκονται στις αναπτυσσόμενες αγορές και ότι βιώσιμες επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργηθούν για να εξυπηρετούν τον κόσμο που βρίσκετε κοντά στον «πάτο της Πυραμίδας». Αυτή η αντίληψη προέρχεται από αυτό το γράφημα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τους C.K. Prahalad και Kenneth Lieberthal το 1998. Άνθρωποι που ζουν με 3.000€ μέχρι 8.000€ τον χρόνο μπορεί να μην φαίνεται σαν επικερδές κοινό αλλά αποτελεί ένα τεράστιο κομμάτι της αγοράς με τρομερό ενδιαφέρον για εταιρίες που εμπορεύονται τρόφιμα, είδη σπιτιού και ενέργεια.

Μήτρα ανάπτυξης προϊόντος – αγοράς Πηγή: Walter Kiechel, The Lords of Strategy

Αυτό το πλέγμα, δημιούργημα του Boston Consulting Group το 1968, αποσαφηνίζει την σχέση ανάμεσα στην αύξηση του αγοραστικού κοινού και του μεριδίου αγοράς, με σκοπό να βοηθήσει τις μονάδες παραγωγής προϊόντων να βελτιώσουν τις προοπτικές τους. Χρησιμοποιείται για να διδάξει στους managers πώς να «αρμέγουν» τις αγελάδες κερδοφορίας, να απαλλάσσονται από τα «σκυλιά», να επενδύουν σε «αστέρια», και να περιορίζουν την έκθεση τους απέναντι σε «ερωτηματικά».

Το μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter Πηγή: "How Competitive Forces Shape Strategy," HBR March–April 1979

Πριν την ανακάλυψη του Michael Porter το 1979, σε ένα άρθρο του στο HBR, ο όρος «ανταγωνισμός» αναφερόταν αποκλειστικά και μόνο στην προσπάθεια των εταιριών να υπερισχύσουν στην αντίστοιχη αγορά που δραστηριοποιούνται. Λίγοι ήταν αυτοί που αναρωτιόντουσαν γιατί κάποιοι κλάδοι ήταν εγγενώς περισσότερο ή λιγότερο επικερδείς από άλλους και πόσο σταθερή ήταν η κερδοφορία τους με το πέρασμα του χρόνου. Το διάγραμμα του Porter το άλλαξε αυτό, και από τότε μαθητές, σύμβουλοι και επιχειρηματίες εκτιμούν την ανταγωνιστική θέση μιας εταιρίας σύμφωνα με τις πέντε δυνάμεις του Porter. Με την πάροδο του χρόνου, μαθαίνουν πώς να μειώνουν τα κόστη, να γίνονται πιο αποτελεσματικοί και να βελτιώνουν τα προϊόντα τους.

ΆΡΘΡΑ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Εδώ θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για χρηματοοικονομικά και λογιστικά θέματα,
καθώς και επιστημονικά άρθρα σχετικά με τις τελευταίες φορολογικές αλλαγές ή ρυθμίσεις.

Περιβαλλοντική Πολιτική

4 Δεκέμβρη 2016/ Βασίλης Βογιατζής

Συνταξιοδοτικά ασφαλιστικά προγράμματα

20 Φεβρουαρίου 2017 / Βασίλης Βογιατζής

Η Ιδιωτική συνταξιοδότηση

5 Απριλίου 2016 / Βασίλης Μιχ. Βογιατζής

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

14 Οκτωβρίου 2016 / Βασίλης Βογιατζής

Testimonials

Voyiatzis